אוסלו 2 ספונטני



 

אוסלו 2

ספונטני

עשו להם מסיבה עם 3,000 אנשים ממש ליד הגדר, אז מנהיג החמאס לא הצליח להתאפק. הטבח בצבא והאזרחים בעוטף עזה הוא תוצאה של מחדלים נוספים, שהחמאס לא קיוה להם במימדים אלו. לכן המודיעין לא הצליח לחזות את התקיפה. התוכנית הייתה קיימת ותורגלה בשנה האחרונה. העיתוי היה ספונטני. אי אפשר לדעת באמצעות מודיעין מתי מפקד החמאס לא יצליח להתאפק.

עוד תמיכה בתאוריה הספונטנית היא העובדה שהערבים בישראל לא הצטרפו למלחמה, כמו בפרעות תשפ"א, רק הפעם עם נשק. ספונטני, אין זמן להודיע לחיזבאלה, לערביי ישראל, לערבים ביהודה ושומרון, ובטח שלא לאירן. לפי המתווה של "אוסלו 2 אימון מתקדם", https://maayanip.blogspot.com/2021/09/2-2_26.html  שפרסמתי בעקבות מהומות תשפ"א, לפני יותר משנתיים, כל אלו אמורים לפעול ביחד.

 

לפי המתווה הנ"ל חיל האויר של ישראל מושמד על הקרקע על ידי כתבמים וטילי שיוט. לאחר מכן פגיעה בתשתיות כמו מים וחשמל. כמו כן חסימת צירי תנועה על ידי ערביי ישראל בנוסף לטבח של יהודים בכל רחבי הארץ. לאזרחים הערבים יש מאות אלפי כלי נשק. לאזרחים היהודים כלום. במצב כזה התקיפות מפוזרות מידי. צבא משטרה וכיתות כוננות לא יכולים לעזור. כוחות מלבנון יהודה ושומרון ורצועת עזה מצטרפים, וכנראה שגם מצרים, וזה הסוף של ישראל. השמדה מלאה.

 

המתווה הזה עדיין על השולחן וחייבים. להתכונן אליו. הפעולות הנדרשות להבנתי, בשלב זה.

 

1.הגנת שדות התעופה בעדיפות עליונה. כוחות נ"מ, תותחים מקלעים וכו', נגד כתבמים וטילי שיוט, מסביב לכל שדה תעופה. כיפת ברזל לא רלוונטית לטילי שיוט וכתבמים. פינוי ישובים ערביים ברדיוס של 20 ק"מ מסביב לכל שדה תעופה. הקצאת כוחות חי"ר לשמירה הקפית צפופה, מסביב לכל שדות התעופה.

 

הגנה דומה אם כי ברמה פחותה על מתקני תשתית של מים, חשמל, תקשורת וכו'.

2.חלוקת נשק ארוך לכל יהודי ודרוזי שעבר מטווח בטירונות. גם ערבים נוצרים ששירתו בצהל.

שתי פעולות אלו חייבות להתבצע באופן מיידי ובמהירות המרבית. בנוסף, משטר צבאי על כל הישובים הערבים, המוסלמים. עוצר לילה, יורים במי שלא בבית ללא התראה נוספת. אין יציאה מהכפר. ניתוק תקשורת וכדומה.

 

לא פחות חשוב, להתאחד להשגת הנצחון ולהפסיק לחפש אשמים. מספר אבדות קטן חשוב לנצחון אבל מה שקובע זה הכח הנפשי של החיילים והאוכלוסיה האזרחית. רוסיה ניצחה את גרמניה למרות שלרוסים היו הרבה יותר אבדות, במאות אחוזים. כנ"ל אנגליה וגרמניה במלחמת המדבר באפריקה. גם אצלנו, במלחמת ששת הימים, מספר האבדות בצד הישראלי היה דומה למספרים בצד הסורי והירדני. למצרים היו יותר, כ10,000 , עדיין לא משמעותי ביחס לגודל הצבא המצרי.

 

מה שראיתי אתמול בכל ערוצי הטלביזיה היה מזעזע. הסתה נגד ממשלת ישראל, חיפוש אשמים, זריעת דמורליזציה, הכל הפוך למה שתקשורת אמורה לעשות בזמן מלחמה. גם ערוץ 14 משובש, כל הזמן מסתכל על הערוצים האחרים, וזורע פירוד, במקום להתמקד באחדות ונצחון.  כל כלי התקשורת חייבים להיות מגוייסים למשימה המלחמתית. לכוח הנפשי של הצבא והעם, ערוץ טלביזיה שקול לחטיבת חי"ר. צריך אפס אחוז חיפוש אשמים והתקפות על הממשלה, ו100 אחוז אחדות ונצחון.

 

האשמה איננה בגוף זה או אחר, או אדם מסויים אלא בהשקפת העולם של היהודים, ואי התאמתה לחוקי הקיום של האזור. השקפת עולם של אוכלוסיה גדולה, קשה מאד לשנות וזה לוקח הרבה זמן, שאין לנו. מה שכן אפשר לעשות, וחייבים לעשות, לאור הטבח בעוטף עזה, זה להטמיע על ידי כלי התקשורת, את חוק הקיום של אזורנו בהקשר של המלחמה בעזה:

"אם ישאר עזתי אחד בעזה, הפסדנו"

 

אחרת נקבל עוד פרסומות כמו בפיצריה בחו'ארה. יהודיה זקנה על כסא גלגלים עושה סימן V לנצחון, אחרי שטבחו את כל הישוב שלה. הם כל הזמן הורגים בנו ואנחנו מסבירים לעצמנו שניצחנו. זה מצחיק את הערבים. הם יודעים שאסור לצחוק בקול רם אבל בכל זאת הפיצריה בחו'ארה, לא יכלה להתאפק יותר. אז קיבלנו את הפרסומת המרגיזה. במקום להבין את הפרסומת, הרסו את הפיצריה.




Comments

Popular posts from this blog

בשורות טובות

משבר חוקתי