אוסלו 2 אימון מתקדם

 

 



אוסלו 2

אימון מתקדם

 

התקשורת בישראל ניסתה מהרגע הראשון לגמד את פרעות תשפ"א או הפרק הראשון במלחמת אוסלו 2. מאז ועד ימים אלו ממש התקשורת בארץ ממשיכה להסתיר את המשך התפרעויות וההצתות בכל רחבי המדינה ומציפה כל מיני נושאים אחרים. מטרת הרעש: קורונה, אלימות נגד נשים, אלימות בחברה הערבית, יחסינו עם פולין לאן וכו', היא להשכיח את העיקר, כלומר את פרעות תשפ"א. במיוחד לא רוצים שנחשוב שהפרעות הפכו לסוג של ניסוי כלים לקראת הדבר האמיתי, סוג של אימון מתקדם.  

 

לדוגמא, שבועיים אחרי שריפת הענק בהרי ירושלים שהחלה על פי החשד בהצתה, נחשפים נתוני המשטרה המצביעים על עליה חדה במספר מקרי השריפה הנחקרים בחשד להצתה על רקע לאומני. על פי הנתונים, בשנת 2021 נרשם מספר שיא בחקירות הצתה על רקע לאומני, פי 5 מהשנה הקודמת

מתחילת 2021 נפתחו במשטרה 2,132 תיקי חקירת הצתה, מתוכם 126 מקרים נחשדים שבוצעו על רקע לאומני. לצורך ההשוואה, בשנת 2020 נפתחו 20 תיקי חקירה מסוג זה ובשנת 2019, נפתחו  28 תיקים בגין הצתה על רקע לאומני. זה מושתק על ידי התקשורת. הכרח בל יגונה לשימור ממשלת מנסור עבאס. ברור שאם היו נותנים לשב"כ לחקור את ההצתות, המספר היה גבוה בהרבה, אבל מנסור לא מרשה. הסיכוי לתפיסה על חם של מצית הוא מאד נמוך. בחקירה של השב"כ אפשר למצוא את המצית גם כשלא תופסים אותו על חם. כיום חייבים לתפוס על חם את המצית כדי לשפוט אותו, ובינתיים המדינה נשרפת.

 

לאחר פרעות תשפ"א ברור שהאיום העיקרי על ישראל, מגיע מכוון ערביי ישראל. אינתיפאדה / פוגרום / התקוממות / מלחמה / ג'יהד, כמו שראינו בחודש מאי, הפעם עם נשק. הסיבה שהטענה נשמעת קיצונית, היא שהתקשורת בישראל עושה כל מאמץ כדי לטשטש את התמונה ולהאכיל אותנו בסיפורי דו קיום והתפרעויות משני הצדדים.  

תרחיש סביר, לפי קווי המתאר של פרעות תשפ"א:

·     כמה מאות טילי שיוט שינטרלו זמנית מטרות איכות כמו, שדות תעופה, תחנות כוח וכו'. אפשר לשלב טילים בליסטיים. כלומר אין חיל אוויר, אין חשמל ואין ואין. וגם אין טכנולוגיה לעצור טילי שיוט באופן יעיל. ראה סעודיה. וגם אין גיוס מילואים, קווי התחבורה חסומים לפחות זמנית.

לא צריך לתאם יותר מידי, כמו במאי האחרון, הערבים בארץ יזהו את החולשה של ישראל ויצאו לפעולה.

·     התקוממות עם נשק של ערביי ישראל, חסימת וואדי ערה, רצח מאורגן של תושבים בערים המעורבות, נכנסים לבתים ורוצחים לא מחכים שיהודים יצאו לרחוב. כיבוש של ישובים יהודים קטנים בצפון, ורצח התושבים. לפי התקדים של מאי, שדות הקטל יכללו גם מקומות כמו הטכניון בחיפה. ראינו הדגמה במאי האחרון, לפחות 10,000 מתפרעים / חיילים בגיבוש, השתתפו בפרעות. יש לא מעט נשק במגזר הערבי כבר עתה, תוספת נשק תגיע מיהודה ושומרון.

·     פלישה רגלית/ממוכנת מכוון יהודה ושומרון, של עשרות אלפי ערבים מצוידים בנשק רב. באוסלו 1 נתנו להם הרבה נשק וגם אימון. גם הם לא יפספסו את ההזדמנות, אין צורך לתאם.

·     תיתכן גם פלישה רגלית / ממוכנת מעזה.

·     אפשר שגם מדינה כמו מצריים תצטרף לחגיגה. וכמובן גם חיזבאללה.

יתכן שישראל תישאר על הרגליים, אבל אלפי ההרוגים והנזק הכלכלי יכולים להכניס את המדינה לייאוש ועזיבה של האוכלוסייה. יותר גרוע מהדיכאון אחרי מלחמת יום כיפור.

  

מה שהתחיל במאי האחרון כפוגרום מאורגן ברחבי הארץ, הפך עקב התגובה הישראלית הרופסת בזמן אמת, לאימון מתקדם לקראת הכרעת מדינת ישראל. אם המשטרה הייתה הורגת 20 מהפורעים ביום הראשון, הפוגרום היה נגמר באותו יום. רוח גבית חזקה, שלא לומר תחושת ניצחון, נוספה לערביי ישראל, כשלאחר מעשה לא חקרו, ולכן גם לא מצאו, ולא הענישו את הפורעים והמארגנים שלהם. גם כיום השב"כ יכול לחקור ולמצוא את הנוגעים בדבר, רק שמנסור עבאס לא מרשה לחקור. חוסר התגובה בזמן אמת וגם לאחר מעשה, נתפסים אצל הערבים כהצלחה מסחררת, שתביא בהכרח להתגייסות הרבה יותר רחבה בפוגרום הבא. האופוריה ששטפה את המגזר הערבי, ברשתות, בתקשורת, ובין חברי הכנסת הערבים, עקב הריגת הצלף בראל שמואלי ז"ל בגבול עזה, ולאחר מכן בריחת 6 האסירים מכלא גלבוע, לא משאירה ספק בקשר למוטיבציה במגזר הערבי. בפוגרום הבא נראה השתתפות גדולה יותר כולל נשק.

 

הערבים ראו את ההתקפלות המדהימה של אמריקה מאפגניסטן, ומבינים שאפשר לשחזר פה את ההצלחה. לא משנה כמה צה"ל חזק, כל עוד הוא כפוף למדיניות דומה למדיניות שסירסה את הצבא האמריקאי, אפשר לנצח. כשרמטכ"ל צה"ל אביב כוכבי, מודיע שהוראות הפתיחה באש ברורות (14 עמודים), הערבים מבינים שגם את צהל אפשר להביס. ההוראות הנוגעות למצב של אלימות על הגדר, כמו זו שבראל שמואלי ז"ל נהרג בה, מקיפות שניים וחצי עמודים והן בנויות על שישה שלבים שונים שיש לבצע על פי הסדר, ורק בסיומן ניתן להשתמש באש חיה, וגם זה באישור מפקד החטיבה. רק לסבר את האוזן, דוגמא להוראה ברורה: "מי שמתקרב 300 מטר לגדר יורים בו". חצי שורה, לא צריך יותר, מהרגע שהערבים יודעים שזה החוק אף אחד לא יעבור את הקו. הם לא מטומטמים.

 

פרעות תשפ"א

לא מה שמספרים בתקשורת. סדרה של בחירות ללא הכרעה זוהו על יד הערבים כחולשה של היהודים. לאורך חודש הרמדאן הערבים אתגרו את היהודים בהתפרעויות גוברות והולכות. מהצד היהודי ניסו להתעלם כדי להתפנות לריב פנימי נוסף על תוצאת הבחירות. אלא שהערבים לא נעלמו וזיהו הזדמנות לפעולה. כשחמאס עזה החליט על סבב לחימה נוסף, ההזדמנות הפכה לפרעות תשפ"א. זה לא היה המון מוסת. 20,000 ערבים צעירים השתתפו בפרעות באופן מאורגן, במובן של תלבושת אחידה כהה, ורמת אלימות מבוקרת. הנשק נמצא למכביר והוחלט שלא להשתמש בו הפעם. באינתיפאדה הראשונה בשנת 1988 הייתה החלטה דומה.

 

ובקשר לטענה שרק העולם התחתון של הערבים השתתף בפרעות. זו טענה שחוקה שהיהודים מרמים בעזרתה את עצמם כבר שנים רבות. הפעם כמות הפושעים בלתי הגיונית. אפשר לעשות שערוך של הכוח הערבי הלוחם. בישראל יש 1.5 מיליון ערבים מוסלמים, כלומר 750,000 גברים, 10 שנות פעילות 17-27, מתוך 70 שנה, כלומר 1/7. יוצא, שערביי הפנים, אלו עם תעודת זהות כחולה יכולים להטיל למערכה 100,000 חיילים. בהנחות אלו 20% אחוז מהכוח הלוחם השתתפו בפרעות תשפ"א. גם אם הגזמתי והשתתפו רק 10,000 כפי שגורס החמאס, לאור ההצלחה המסחררת, בפעם הבאה יהיו 30,000 בהערכה זהירה. בכל מקרה זה לא מיעוט שולי, זה עיקרה של החברה הערבית המוסלמית. בשום תרחיש אין התגייסות של 100% מהכוח הלוחם. מדובר על התנדבות, אין לערבים גיוס חובה וגם אז לא מגיעים ל100%. גם ההצבעה של רוב ערביי ישראל למפלגות האיטבח אל יהוד, מוכיחה שוב ושוב ושוב, שרוב האוכלוסייה הערבית, תומכת בכוח הלוחם. 

רקע

ההתנגדות של ההנהגה הערבית בארץ ישראל למדינה יהודית, החלה מיד בהצהרת בלפור, 1917, הרבה לפני מלחמת העצמאות או מלחמת ששת הימים. ההנהגה הערבית כמו היהודית הייתה תחת חסות האנגלים, ולכן חסרת כוח צבאי עצמאי. מה שנותר זה לעודד מעשי שוד ורצח של יהודים על ידי הכנופיות הערביות. וכן לקחת אחריות על מעשים אלו, גם אם בפועל לא היה קשר בין ההנהגה לכנופיה המבצעת. מאז ועד היום, שוד ורצח של כנופיות פשע ערביות השתלבו בפוגרומים ובפרעות, היותר מאורגנות, לתמונה הגדולה והמטושטשת של המלחמה הערבית בישראל, ג'יהד. במטושטשת, הכוונה מטושטשת ליהודים, מבחינת הערבים התמונה מאד ברורה.  בכל פעם שאפשר לשרוף לאנוס לשדוד ולרצוח, עושים הערכה מה סיכויי ההצלחה, לעומת העונש האפשרי ומהמרים בהתאם. בהצלחה אין הכוונה להבסת מדינת ישראל אלא בצעד קטן בכוון. בהצלחה הכוונה, שליהודים תהיה עוד סיבה לרדת מהרעיון של עם חופשי בארצו כפי שהם שרים בהמנון. 

 

לאורך מאה השנים האחרונות השיטה הצליחה רוב הזמן. פרעות תרפ"א- תרפ"ט 1929-1921, גרמו לאנגלים לצמצם את העלייה היהודית ולהגדיל את ההגירה הערבית. פרעות תרצ"ו תרצ"ט 1939-1936 הידועות גם כמרד הערבי, אומנם הניבו את הספר הלבן שעצר את העלייה היהודית לארץ ישראל, אלא שהדיכוי האכזרי של המרד, על יד האנגלים, חיסל למעשה את ההנהגה הערבית באותה תקופה. וכמובן הכישלון הגדול של הערבים כאשר פתחו בפרעות / מלחמה של 1947, מיד אחרי הצהרת האו"ם, הידועה כתוכנית החלוקה, שעל פיה האנגלים נאלצו לעזוב את ישראל. מלחמה שהביאה לבריחה של ערבים רבים מארץ ישראל. אם כי חשוב לציין שבתחילת המלחמה, עד גרוש דיר יאסין, 9 באפריל 1947, השיטה עבדה והערבים ניצחו. הערבים הצליחו לשתק כמעט, את התחבורה בארץ ולהרוג 1600 חיילים יהודים, יותר מרבע של המספר הכולל של ההרוגים במלחמה, כ6000 הרוגים, כולל השלב שבו ארצות ערב הצטרפו, ב15 למאי 1948.

 

כלומר פרט לפרעות תרצ"ו-תרצ"ט והפרעות אחרי הכרזת האו"ם ב1947. השיטה הערבית עבדה טוב והצליחה להגיע להישגים מרשימים. בניגוד למה שהיהודים מספרים לעצמם, הטרור עובד, וביעילות גבוהה. היהודים משקרים לעצמם וקוראים לזה פרעות / השתוללות וכו', הערבים קוראים לזה בצדק מלחמה או ג'יהד. הצלחה של הערבים במלחמה, היא כרסום ברצון של הישראלים לחיות בארץ ישראל. הימנעות המשטרה מכניסה לכפרים ערביים זו הצלחה. הפיגוע במעלות שבו נרצחו עשרות ילדים יהודים הוא הצלחה. עשרות אלפי בתים לא חוקיים בארץ ישראל, שהיהודים מפחדים להרוס, זו הצלחה. הפרעות בשנת 2000 שבה שותקה התחבורה בארץ ונרצחו כמה יהודים, כולל ז'אן בכור כשנסע על כביש החוף ליד ג'סר אזרקא, זו הצלחה. ועוד ועוד. גולת הכותרת של המלחמה / ג'יהד הערבי, היא ללא ספק הסכם אוסלו, שבו הוכנסו מעל 40,000 חיילים ערבים למרכז ארץ ישראל, ושבעקבותיו נרצחו 1500 יהודים (לא סופי) ועוד אלפים רבים נפצעו וסוחבים נכויות קשות. זו ההצלחה הערבית הגדולה ביותר עד כה.

 

להבנתי, המניע לפעולה הערבית, הוא קנאה ושנאה לכל מה שלא מוסלמי ומצליח. שכן המוסלמי לפי האסלם אמור להיות השליט, ממש כמו שאבן נופלת למטה ולא למעלה, כלומר זהו חוק טבע. במציאות המוסלמים נמצאים ברוב המקרים בתחתית. גם בארץ וגם באירופה. יוצא שבניגוד למה שהמטיפים המוסלמים אומרים כל הזמן, האסלם הוא לא הפתרון, האסלם הוא דכאון. וכל מה שלא מוסלמי ומצליח, מחדד נקודה זו, וגורם לזעם אסלמי. לפי הסבר זה, עצם הקיום של מדינה יהודית הוא פרובוקציה לאסלם. לא ניתן להגיע להסדר כלשהו בלי להבין זאת. אם יש הסבר אחר/נוסף אשמח לשמוע. אבל לא "כיבוש" או משהו כלכלי, זה לא קשור, נמאס לשמוע את ההסבר המופרך הזה.

 

איך אפשר למנוע את האסון

הבעיה המרכזית היא ערביי ארץ ישראל, לא עזה. את וואדי ערה חייבים לפנות מערבים, את הערבים מהערים המעורבות חייבים לדלל לרמה שתמנע מהם לדמיין ניצחון על היהוד. זה לא קשור לימין ושמאל זה ענין קיומי. יתכן שלולא אוסלו 1 לא היינו מגיעים למצב זה, אך בניגוד למה שהתקשורת בישראל מנסה לעשות, את העבר לא ניתן לשנות. לפני הסכם אוסלו אולי אפשר היה להימנע מצעדים אלו, אך כיום ההקצנה בקרב ערביי ישראל הגיע לממדים שחייבים לבצע ומהר. ברור שזה נשמע קשה, ובוודאי שיהיו תלונות מכל מיני מדינות. אבל ההפקרה האחרונה של אפגניסטן על ידי ארצות הברית, לא משאירה מקום לספק. אף אחד לא יבוא לעזרתנו. וזה לא קשור לשאלה מה היה לארצות הברית לחפש שם 20 שנה. המנוסה של ארצות הברית מאפגניסטן הדגימה איך הצבא החזק ביותר בעולם מובס על ידי הטליבאן, כוח רגלי מאומן היטב, אבל ללא השוואה לצבא ארצות הברית, שהיה משותק בגלל מדיניות אינפנטילית. הדמיון להבסת צהל על ידי ערביי ישראל מתבקש.

 

נכון גם ביהודה ושומרון צריך לטפל. כמובן שצריך לגרש את כל המחבלים (קראו להם שוטרים או משהו כזה) ובני משפחותיהם שהוכנסו בהסכם אוסלו 1, ולנקות את השטח מנשק. זה לא פשוט אבל יותר קל מהבעיה של ערביי ארץ ישראל. ובקשר לשאלה איך באופן מעשי אפשר להפריד בין אלו שבאו באוסלו לשאר. ובכן איפה שאי אפשר להפריד חייבים לגרש גם וגם. אין אפשרות אחרת. זו בעיה קיומית בשבילנו. רצועת עזה זו הבעיה הכי קטנה שלנו. כיום התגובה הישראלית היא בעיקר הפצצת חול, ולול תרנגולות, אחרי שמוודאים שכל התרנגולות הורחקו. בתגובה נחושה יותר, בהחלט יכול להיות שקט מכיוון עזה. אפשר להסתפק למשל בפגיעה בחשמל לרצועה.



 מוסף אטומי

20/08/2021

טיל קרקע אוויר שוגר במהלך הלילה משטח סוריה לשטח ישראל. הטיל התפוצץ מעל הים, ולכן, על פי המדיניות, לא הופעלה התרעה.

הבוקר איתרו תושבי המרכז מספר רסיסים של הטיל על הקרקע. הרסיסים ייאספו על ידי משטרת ישראל. אנו מודים לתושבים על ערנותם, ומבקשים להימנע מלגעת בחלקים אלו.

22/04/2021

דובר צה"ל:

בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה, זוהה שיגור של טיל קרקע אוויר משטח סוריה לשטח ישראל, אשר נפל במרחב הנגב .

בהמשך להודעה זו נמסר שהטיל פגע בקרקע כ 30 קילומטר מדימונה.

 

בהודעה הראשונה טיל מתפוצץ מעל הים אבל תושבי המרכז מוצאים רסיסים על הקרקע, לא על הים. בהודעה השנייה מסתבר באיחור  שדימונה נמצאת במרחב הנגב. ההנחה היא שכל ישראלי יודע מה יש בדימונה.  עושה רושם שהתקשורת מנסה להרגיע אותנו. בסבירות גבוהה אלו היו טילי שיוט. לאחר שפחד הנשיא טראמפ התפוגג מהאזור שלנו, הרעיון האירני הוא להרגיל אותנו לטיל פה ושם ולהגביר את הקצב בהדרגה. האירנים כבר הוכיחו, שכשהם רוצים,  הטילים שלהם פוגעים במדויק במטרות איכות, כמו שדות תעופה ומתקני נפט, בסעודיה. וזה לא משנה אם הטילים הגיעו מסוריה, ולא ברור מי שיגר אותם. בשלב ראשון בודקים את דיוק הטילים ואת התגובה הישראלית.

 

וזה הזמן לדבר על פצצת אטום אירנית שאולי כבר קיימת. עכשיו אתה מרגיש כמו יהודי באירופה כשהשואה כבר מתגלגלת (גם אתן בנות). כלומר מחשבה לא נעימה, הרעיון שהנאצים ירצחו אותך הוא בלתי נסבל. אז מדחיקים וממשיכים בחיים כרגיל, קשה לעזוב הכול ולעבור למקום אחר, אפריקה אמריקה הדרומית וכו'.

 

התרגלנו לחשוב במונחים של סוף המדינה במקרה של פצצה אטומית. זה לא נכון, ישראל איננה מדינה של פצצה אחת. בהתבסס על הניסיון היפני, פצצה על תל אביב תהרוג כ 50,000 אנשים ואפשר להקטין מספר זה באופן משמעותי, חצי ואפילו פחות. פרטים בהמשך למטה.  ברור שזה יהיה האסון הגדול ביותר בתולדות המדינה אבל בשום פנים ואופן לא הסוף. כשזה בא ביחד עם התקפה משולבת של ערביי ישראל, וטילי שיוט זה כבר יותר דומה לסוף.

 

צריך להתכונן ולידע את האוכלוסייה, למקרה של פצצה אטומית. הרבה אנשים עלולים למות מחוסר ידע. הגישה של לא להפחיד סתם, כבר לא תקפה. זה כבר לא סתם, לאיראן יש מלאי טילי שיוט וטילים אחרים, וסביר שיש לאיראן פצצה אטומית ויותר מאחת. גם אם ישראל תתקוף את מתקני הגרעין של איראן, יהיה קשה מאד, אם בכלל, לפגוע בפצצות שכבר קיימות.

 

אז מה אפשר לעשות,

קודם כל, צוללות עם נשק גרעיני להרתעה, מה שנקרא המכה השנייה. היה לא מזמן ראש ממשלה שדאג לצוללות, אז יתכן שיש מספיק.

דבר שני, להמשיך ואף להגביר את התקיפות נגד איראן. אם כל הכבוד לאידיאל של השמדת ישראל בעתיד, מתקני הנפט חשובים לאיראן בהווה.

דבר שלישי, מקלטים תת קרקעיים גדולים לאוכלוסייה להגנה מפני הקרינה, שנמשכת שבועיים אחרי הפיצוץ. מסתבר שגם לזה הוא דאג, ההוא. קוראים לזה רכבת תחתית. מי שמצליח לרדת לרכבת התחתית, יכול לצאת דרך המנהרה, מהאזור נגוע הקרינה. הנזק מהקרינה תלוי בזמן החשיפה, לכן בהרבה מקרים לא יגרם נזק משמעותי. החשיפה היא בזמן ההגעה לרכבת התחתית.

דבר רביעי מעילי עופרת כולל כיסוי ראש לצוותי החילוץ. רופאים שמתעסקים בצילומי רנטגן מסוכנים, לובשים כאלו. אז יש כמה מעילים כאלו אבל צריך עוד. ויש מין הסתם עוד דברים כמו ערכות עזרה ראשונה, מים אוכל מרוכז ועוד.

 

מסקנה

גם אם בדרך נס איראן תתפרק, ויש לחצים בכוון זה, הבעיה של ערביי ישראל לא תיפתר. ההקצנה עקב הסכם אוסלו 1 והאירועים האחרונים, גרמה לכך שהערבים רואים את השמדת ישראל כיעד בר השגה. בכל מצב חולשה בעתיד, התקוממות של ערביי הפנים עם כל החבילה המתוארת למעלה תתרחש בהכרח, גם בלי איראן. אי אפשר להמר בשלב זה על צעדים עדינים, אין זמן. פינוי רוב ערביי ישראל המוסלמים משטח המדינה, כולל יהודה ושומרון, הוא האפשרות המעשית למניעת האסון.  

צריך להכין תכנית מתאימה למשבר הבא שיגיע בעתיד הקרוב. ואם יתמהמה, צריך ליצור משבר שיתניע תהליך, שיהפוך את פינוי המוסלמים הערבים, למשהו מתקבל על הדעת ואחר כך להכרחי. אתרי פינוי אפשריים הם, עזה, השטחים שפעם היו סוריה או השטחים שהם עדיין ירדן. אחרת נהפוך למה שפעם היה ישראל. 

Comments

  1. מי שחושב כמוך עדיף לעזוב ויפה שעה קודם..אבל שכחת כל העובדות בשטח לגבי ערביי ישראל ..שכשמם כן הם ..אולי ב 80% ואולי יותר..גם באיו'ש קיים מאבק קשה בין הרשות לחמאב והג'יהד..ויש ברית בין השב כלרשות..אז למרות ניזקי הביב שהתגברו מהגשת כיתבי האישום ..עוד לא אבדה תיקוותינו..להתחיך לגרש ולהרוג ערבים בסיטונות עוד לא הפיתרון..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

בשורות טובות

אוסלו 2 ספונטני

משבר חוקתי