אוסלו 2 הסחיטה הגדולה

 אוסלו 2

מנסור עבאס את עודה

מציגים:

הסחיטה הגדולה

 

באדיבות


נפתלי בנטויאיר לפיד 


שחקני משנה: גדעון (לא אוהב את ביבי) סער, אביגדור (עונש מוות למחבלים) ליברמן, מירב מיכאלי, בני גנץ, וכן גם מרץ.  עשרות או אולי מאות ההרוגים בגל הבא של הפרעות, הם על שם נפתלי, יאיר, אביגדור, מירב, בני ומרץ גם. השררה העבירה אותם על דעתם.  למטה אפשר לשקר. כשיעמדו למשפט של מעלה, לא יוכלו להגיד, "ידנו לא שפכו את הדם הזה".


ממשלת ישראל שרדה את הצבעת התקציב, ותעביר 53 מליארד שקל למטרות שונות, לפי שיקוליו של איש האחים המוסלמים מנסור עבאס. לא כולל 500 מיליון שקל לבזבוזים. תנועת האחים המוסלמים, הוצאה מהחוק בכל ארצות ערב שמסביבנו. אצלנו מכניסים את האחים המוסלמים לממשלה עם מימון שערוריתי. הצידוק הוא שהאחים התמתנו ולא שואפים יותר להשמיד את ישראל. חלק מהאידיאולוגיה של האחים הוא, הצגה של מתינות עד שמתחזקים מספיק ואז לפתוח במלחמה. באיסלמית קוראים לזה "שלום חודייבה", בשימוש לאחרונה על ידי יאסר ערפאת במלחמת אוסלו 1. זו הסיבה שבכל ארצות ערב האחים המוסלמים, מחוץ לחוק.

 

 

התקשורת בישראל ניסתה מהרגע הראשון לגמד את פרעות תשפ"א או הפתיחה של מלחמת אוסלו 2, ולהסתיר את היקפם האמיתי. לכן צריך להזכיר. 20,000 ערבים, כ20% מהכוח הלוחם של ערביי ישראל, השתתפו בפרעות באופן מאורגן. החמאס טוען שרק 10,000, זה לא שינוי עקרוני. במהלך הפרעות נשרפו מספר לא ידוע של בתים ומכוניות, סדר גודל של מאות. כמו כן נפצעו מספר לא ידוע של יהודים, סדר גודל של עשרות. חלק מהפצועים הם פצועים קשה, כלומר יסחבו נכות קבועה לכל חייהם. וגם מספר לא ברור של הרוגים:

 

 

אַבִּי הַר-אֶבֶן : 7 למרץ 1937 6 ליוני 2021. היה מבכירי התעשייה האווירית. מנהל סוכנות החלל הישראלית בשנים 1995-2004אלוף-משנה בצה"ל וחתן פרס ביטחון ישראל. נשרף למוות על ידי ערבים מעכו, בחדר המלון שבו התארח.

 

בראל שמואלי. חייל שנהרג מכדור בראש שירה מתפרע ערבי מעזה, חמוש באקדח. ולא זה לא טעות, פרעות תשפ"א היו מבצע משותף של ערביי עזה וערביי ישראל. הפרעות נפסקו בתאום עם עזה, באותו היום שנפסקו הפגזות החמאס.

 

היו עוד כמה, כמו למשל יהודי מלוד, לא מצאתי את שמו. נהרג מאבן בראש. והיה גם לא מעט ירי, לא כזה שפוגע. בשלב זה, 1,2,3 ניסיון. בהמשך לפוגרומים הרצחניים היו גם הצתות של שדות ויערות, למשך חודשים, ואולי גם כיום. לא מדווחים לא יודעים.

 

 

כל הרוצחים והפושעים לא נשפטו ולא קיבלו כל עונש, נהפוך הוא מעמדם שודרג. אז עכשיו כתוצאה מהפרעות הם מקבלים 53 מליארד שקל. רק חלק מהכסף הזה ילך לחימוש של החמאס, השאר ילך לחימוש ולוגיסטיקה של אירגוני הטרור שהפיקו את פרעות תשפ"א. כלומר, ארגונים ערביים, בתוך ישראל, שמסתווים כארגוני צדקה או זכויות אדם או משמר אזרחי, עיין ערך כפר קאסם. לאחרונה היתה אי הבנה מצערת בין ה"משמר האזרחי" או "חברת השמירה" אל חריסה, לבין משטרת ישראל:

 



https://maayanip.blogspot.com/2021/11/free-kfar-kasem.html

 

למי שלא קלט: "אתם תשלמו על זה" נאמר מצד איש ה"משמר האזרחי" כאיום על המשטרה. המשמעות ברורה. אי ההבנה המצערת נפתרה. מהיום, מותר עדיין לשוטרים להסתובב עם מדים, כל עוד הם זוכרים שהמדים הם קישוט בלבד. אסור למשטרה להפעיל כח בשום מצב, ובטח שאסור למשטרה לעצור פושע/פורע תמים.

 

 

הלוחמים של "אל חריסה" יודעים לנהוג באוטו ויכולים לצאת מכפר קאסם. אז מי שחשב, שהמשטרה תגן עליו מפושעים ערבים מזדמנים בתקריות קטנות, או מפורעים ערבים מאורגנים בגל הפרעות הבא, כשלוחמי "אל חריסה" ודומיהם, יצלפו על הנוסעים בדרכים או יפרצו לישובים היהודיים, ובכן לא ממש. יותר עדיף לקנות אקדח, מחירי הנדל"ן קפצו לאחרונה, לא זמן טוב לקנות נדל"ן. אקדח זו ההשקעה הטובה ביותר לעתיד הקרוב. יש כמובן גם ארגוני טרור/פשע, תמיד הלך ביחד, ללא רקע אסלמי, ששולטים ברשויות הערביות בישראל. חלק משמעותי מהרציחות במגזר הערבי הוא במסגרת מאבקי שליטה על התקציבים שהמועצות הערביות מקבלות מהיהוד.

 

 

טוב אבל יש צבא. אז זהו שלא ממש. לאחרונה קצין בכיר בצה"ל, יצחק תורג'מן, אמר רשמית שצה"ל לא מתכוון להעביר כוחות דרך ואדי ערה בעת מלחמה. קל וחומר להכניס צבא לואדי ערה, במה שהיהודים קוראים לו זמן שלום, והערבים מבינים כמלחמה / ג'יהד. אז לקנות אקדח זה המינימום. לא הרבה נגד נשק אוטומטי אבל הרבה יותר מכלום.    

 

 

ואיך אני כל כך בטוח שזה מה שיקרה. ובכן אני לא היחיד. למעשה כולם יודעים את זה ומדחיקים, כמו בסיפור על בגדי המלך החדשים. גם אני מדחיק באופן חלקי. למשל באינטל אסור לדבר על פוליטיקה. כלומר מותר לדבר שמאלנית אבל אסור לענות בימנית. השמאלן המצוי חושב שדעותיו הן אנושיות, צדק בסיסי, שפיות, נאורות, שום קשר לפוליטיקה. ובכן איתי זה לא עבד, ולא היססתי לענות כשהייתי באינטל. אני לא כזה גיבור, יש לזה קשר לכך, שמימלא הפנסיה המתקרבת, קצבה את הזמן שנותר לי להתפרנס מאינטל. אז באינטל, בשיחות על כוס קפה כשדיברו פוליטיקה, קראתי למפלגות הערביות בשמם הנכון, כלומר מפלגות האיטבח אל יהוד, אבל את החיבור הזה אני לא שולח לחברי באינטל. זה קצת יותר מידי למקום עבודה שטוען שאין אצלו פוליטיקה לפי הגדרה.

 

 

עכשיו בואו ננסה לחשוב, לאיזה מסקנה יכולים להגיע רוצחיו מעכו של אבי הר אבן, ששרפו אותו למוות. במקום להשלח לכלא לכל ימי חייהם, ולראות את בתיהם נהרסים, הערבים מעכו, שדרגו את מעמדם ומקבלים סכומים גדולים של כסף. המסקנה אם כן פשוטה ובלתי נמנעת. אפשר למשל, לגנוב רכב ולהכנס לכפר תבור או לאחד הישובים בסביבה. להרוג 10 אנשים, לא צריך את כולם, הרעיון בשלב זה, הוא לא להשמיד אלא להפחיד, ולצאת ללא פגע או חקירה. בישובים היהודיים, אין נשק לשימוש בשליפה. עד שיתעוררו בישוב היהודי, ויבינו שחוליית פשיטה ממונעת, רצחה 10 יהודים, הרכב הגנוב, כבר יהיה שרוף בשדות והערבים יעלמו. החקירה לא תבוצע מאותה סיבה שלא חוקרים את שרפתו למוות של אבי הר אבן בעכו. פשיטה כזו, מורידה את ערך הבתים בכפר תבור ואז אפשר לקנות אותם בזול. בשביל מה יש 53 מליארד שקל. לערבים יש נשק אוטומטי, ועם 53 מיליארד שקל יהיה הרבה יותר.  ואין שום דבר מיוחד בכפר תבור. אפשר להכפיל את הארוע במאה או מאתיים. יש לערביי ישראל מספיק לוחמים.

 

וכן אנחנו במלחמה.

 

ואלה השמות שהרימו יד על ישראל. זכרם לדראון עולם.

כולם יודעים בדיוק, ומבינים את מה שכתוב למעלה. רדיפת השררה העבירה אותם על דעתם. לא להתרשם מהחיוכים, היום, אחרי שעשו שקר בנפשם, הם נראים אחרת.




? כשלא הייתי בטוח מאיזה מפלגה. ממילא אלה לא באמת מפלגות אז לא התאמצתי לברר.


Comments

  1. לצערי הפארוניה היא מפלטם של חכמים מאד לפעמים ..אבל משבשת את דעתם ותמונת המציאות שלהם .כתבת כרגיל בכישרון רב אבל הערבים הם אויבינו ..יריבנו וברובם רוצים להסתדר בחיים ולא היהוד מהמרכז שמאל שלא חושב ר חושב מרכז שמאל כמוך..גם ביביוכך גם רוב הליכוד על פי מעשיהם..הנזק הגדול והמסוכן לאחדות היהוד במדינה הוא ביבי מאז שהואשם..2015 בערךהליכוד בסדר הבעיה היא הביביזם..שים לב מי נשאר להזדנב ולגבות.. מסתב

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

בשורות טובות

אוסלו 2 ספונטני

משבר חוקתי