פרעות רשמור 2



פרעות רשמור 2

אזהרת מסע: אם את/ה ניזונ/ה מה CNN ו/או ממשובטיה (תחנות הטלוויזיה בישראל למשל) הדברים הבאים יראו לך כהזיה גמורה. לכן, אם הם יתממשו תאלץ לבדוק אם את/ה נתון לשטיפת מוח. אם זה יותר מידיי, רצוי להפסיק פה.

 

לפני שנים רבות היה ספרון קטן שקראו לו כל בדיחות אשכול, ראש הממשלה במלחמת ששת הימים.

באו השרים לאשכול ואמרו לו: נראה שהשנה תהיה בצורת קשה

אשכול: איפה?

השרים: מה זאת אומרת איפה, פה בארץ.

אשכול: אה, נרגעתי, חשבתי שבארצות הברית

 

חלפו יותר מ50 שנה אבל עדיין מה שקורה בארצות הברית משפיע מאד על ישראל. במיוחד זהות הנשיא הבא של ארצות הברית, ויחסו לפצצת האטום האירנית שהולכת ומתהווה.

אירן מהווה איום קיומי חמור ומידי על ישראל. המרחק והשקט היחסי מטעים. נכון שלפני מהפכת חומייני, משהו כמו 40 שנה, ישראל ואירן הסתחבקו, אבל כיום אירן לא מסתירה את רצונה להשמיד את ישראל. הדיבורים מלווים במעשים כמו תמיכה בכל ארגון טרור שנלחם בישראל. (אני לא אוהב את המושג ארגון טרור למרות שהוא מקובל. הייתי מעדיף ארגון להשמדת ישראל, נראה לי תאור טוב יותר. טרור זה פחד או הפחדה בלעז. כל צבא תחת השמש, וגם בלילה, משתמש בהפחדה כדי לשכנע את האויב לוותר ולהיכנע. לא נראה לי נכון לקרוא לארגון לפי דרך הפעולה שלו. יותר נכון לקרוא לארגון לפי המטרה והמהות שלו).  בכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו, והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם. אלא שהקדוש ברוך הוא, זה לא חברת ביטוח, והאיום מצד אירן ממשי מאוד. 


לפני 1500 שנה אירנים מוכשרים המציאו את האלגברה. גם היום האירנים מככבים  בתחרויות מתמטיקה וזה מצביע על תשתית אקדמאית רחבה. אירן היא מדינה גדולה, פי 50 מישראל, עשירה במחצבים ואוצרות טבע. באירן יש פי 10 אוכלוסייה מאשר בישראל. אירן הוכיחה כבר יכולת טכנולוגית מרשימה בשילוח טילי שיוט ומלטים, לסעודיה.

 

טורקיה הייתה הראשונה שנעזרה בלהקות מלטים, ונתנה לא מזמן לסוריה, ביס של 15% מהשטח, (רמת הגולן זה משהו כמו אחוז אחד). רק לאחרונה האזרים כבשו חלק מחבל נגורנו קרבך מארמניה. המלחמה הסתיימה בניצחון אזרי. האזרים הכריעו את המלחמה על ידי שימוש נרחב במלטים, חלקם של ישראל, כדי להתגבר על היתרון של הארמנים בחיל האוויר ובעוד פרמטרים.

 

בישראל יש כאלה שמזדרזים לשכוח את פשעי הנאצים בשואה לפני 70 שנה. המזל שלנו הוא שהאירנים לא שוכחים עדיין את הכיבוש הערבי האכזרי, מלפני 1500 שנה. לכן ערב הסעודית ומה שהיה פעם עיראק, הם אויבים יותר דחופים מישראל. נראה לי שאירן רואה בנו אויב בגלל שאנחנו מזכירים להם את ארצות הברית. זה הסבר הכי טוב שמצאתי, ונכון, לא משהו.

 

הסעודים כבר כמה שנים, חוטפים טילי שיוט במיתקנים אסטרטגיים ולא מצליחים לתת מענה כלשהו. התקפה אחרונה לפני פחות מחודש על מתקן נפט חשוב בג'דה. טיל שיוט זה לא סקאד שיוצא מהאטמוספרה, כולם רואים ומתכוננים, ובסוף מגיע למטרה עם דיוק של קילומטר. 30 הסקאדים שהתפוצצו בישראל לפני 30 שנה במסגרת מלחמת המפרץ עשו הרבה רעש ונזק פסיכולוג, אבל הנזק הממשי מהפיצוצים לא היה משמעותי. לא ראיתי עד היום פרוט נזק שמפריד בין הסקאדים לטילי הפטריוט שנורו לעברם והתפוצצו על אותם המטרות שהסקאדים כוונו אליהן.

 

טיל שיוט זה סיפור אחר לגמרי. טיל שיוט טס נמוך, מתחת לרדאר, כך שקשה מאד לגלות אותו לפני שמאוחר מידיי להגיב. הדיוק משתנה לפי הסוג. יש אפשרות לנווט בעזרת לוויינים ויש גם סוג שנעזר במצלמת ווידיאו בשלבים האחרונים. בהינתן מצלמה, אפשר להכניס את הטיל לתוך חלון של ביית. אין ספק שאחרי חיסול מנהיג תוכנית הגרעין האירנית, גם אנחנו היינו חוטפים כמה טילי שיוט. אני משאיר לדמיון הקורא/ת את רשימת המטרות שהיו נפגעות.

 

יכולת ההגנה מפני טילי שיוט היא מוגבלת. סעודיה לא מצליחה לעצור אותם וככל הידוע לי כיום לאף אחד אין יכולת לתפוס טיל שיוט בדרכו אל המטרה. אפשר אולי לתפוס אחד או שניים אם מוכנים היטב להגנה על מטרה מיוחדת, כנסת ישראל למשל. אף אחד לא לוחש על אוזני, ואני לא מכיר את יכולות ההגנה של ישראל. אני כן מכיר את הטכנולוגיה של הטילים ושל ההגנה מפני טילים כפי שמתפרסמת בתקשורת העולמית. ההערכה שלי היא, שיכולת ההגנה של ישראל מפני מתקפת טילי שיוט אירניים, היא מוגבלת ביותר. כל הרע הזה בא עוד לפני הפצצה האטומית. ברגע שתהיה לאירן פצצה אטומית, טילי השיוט יגיעו בחסות הפצצה ויהיה מאד מפחיד להגיב עליהם. מה שמונע בימים אלו מתקפת טילי שיוט על ישראל, כמו זו על סעודיה, הוא הפחד של האירנים מהתגובה של ארצות הברית, דהיינו הנשיא טראמפ.

 

לכן הבחירות בארצות הברית משפיעות באופן מידי ומהותי על ישראל בכלל ויתכן מאד שגם עלי באופן אישי.  אני רגיש לטילי שיוט על הראש. עוד 4 שנים של הנשיא טראמפ, יאיינו את תוכית הגרעין האירנית. אם חלילה ביידן יהיה הנשיא, נקבל את כל הרע שתואר למעלה, כולל אולי פצצה אטומית קטנה על תל אביב, בהמשך הדרך. ביידן כבר הצהיר שהוא חוזר להסכם הגרעין עם אירן, כך שלא ניתן לשגות באשליות.

 

אז מה הסיכויים?

 

נתחיל במסע הבחירות, עצרת טיפוסית של הנשיא טראמפ הייתה בגודל של 20,000 משתתפים. עצרת טיפוסית של ביידן הייתה בגודל של 20 משתתפים רדומים, שהיה נראה שהגיעו בתשלום. כך שעל פניו נראה היה שהניצחון של הנשיא טראמפ מובטח. אז מה השתבש? בקצרה זיוף בחירות בגיבוי התקשורת.

 

ראשית ההצבעה בדואר. כדי למנוע זיופים בהצבעה בדואר חייבים לבדוק כל מעטפה בנפרד באופן קפדני. כשיש עשרות מיליוני הצבעות בדואר, אין יכולת טכנית לבדוק כל כך הרבה מעטפות. הספירה הממוכנת מכניסה עוד אפיק לזיופים. אומנם אפשר לעשות מכונות הצבעה שיהיה קשה מאד לזייף איתן, אבל לא זה מה שקרה. לא ברור לי למה צריך את המכונות האלו, בארץ הספירה של כל הקולות בקלפי לוקחת בערך שעה. מה שלוקח יותר זמן הוא הקלדת הנתונים מכל הקלפיות אבל גם זה נגמר ביום או יומיים. אז למה עם המכונות זה לוקח שבועיים? לא ברור. גם בארץ יש אפשרות לזיופים אבל בקנה מידה קטן בהרבה. עדיין צריך לענות על השאלה האם היו זיופים בקנה מידה שהפך את תוצאת הבחירות?

 

אז הסתכלתי באינטרנט על העדויות בבתי המשפט שבהם אנשים העידו בשבועה. עד שמשקר תחת שבועה צפוי לשנות מאסר רבות. כך שאני מאמין למה שהעדים אמרו. העידו אנשים מהשורה וגם עורכי דין וקציני צבא גבוהים, שהיו אמורים להשגיח על בדיקת המעטפות שהגיעו בדואר ועל ספירת הקולות של האנשים שבאו להצביע. לדבריהם, שאני כאמור מאמין להם, לא נתנו להם להשגיח על בדיקת המעטפות, שהגיעו בדואר, כדי לוודא שהמעטפה הגיע ממצביע אמיתי. לעניות דעתי, זה לבד מחייב את פסילת אותו הקלפי על כל קולותיו, או לפחות בדיקה חוזרת. בגלל החשש הזה, הוראת החוק אומרת שיש לספור בנפרד את המעטפות בדואר ואת האנשים שהצביעו עם תעודה מזהה. הוראת החוק הזו תוקנה באופן לא חוקי וההצבעות בדואר מוזגו עם ההצבעות המזוהות. כך שמנעו מראש אפשרות לבדיקה חוזרת.

 

בהמשך, ראיתי עדויות על עשרות אלפי מעטפות שהגיעו בדואר באישון לילה ולמשקיפים לא ניתנה, במשך שעות, אפשרות לראות איך סופרים את אותן מעטפות. מיותר לציין שמספר המצביעים של ביידן קפץ באותן שעות. גם זה כמובן סיבה מספקת לבדיקה חוזרת ואם האפשרות לבדיקה חוזרת נוטרלה מראש, חייבים לפסול את הקלפי.

 

יש גם עדויות על הפסקת הספירה בכל המקומות החשודים למשך כשעתיים שלאחריה המצב של ביידן החל להשתפר עד להובלה. סביר שבאותן שעתיים שיחקו עם הנתונים ועדכנו את האלגוריתם שסופר. במקום העבודה שלי כל הקלדה ולחיצת עכבר שלי נשמרת וניתנת לשחזור. אם מכונות הספירה לא נטרלו מראש אפשרות זו, אמור להיות תעוד של כל מעטפת הצבעה בודדת, ואפשר לבדוק בדיוק מה קרה. כלומר יש צילום של כל מעטפה שנספרה. לא צריך ספירה חוזרת. אפשר לוודא שהתוכנה סופרת נכון, לשחזר בלחיצת כפתור ולהשוות את המספר הכללי של פתקי ההצבעה. הניחוש שלי הוא שאפשרות זו נוטרלה מראש.

 

 

אז כידוע קשה לנבא ובעיקר קשה לנבא את העתיד, אבל אסתכן ואנחש את העתיד. ממילא אין לי איזה מוניטין מרשים כנביא, כך שאני לא מסכן יותר מידי.  הניחוש שלי הוא שבית המשפט העליון של ארצות הברית, לא יוכל להתעלם מכמות כזו גדולה של עדויות של אנשים שמעידים בשבועה, ולכן מסתכנים במאסר אם הם משקרים.


בית המשפט כמובן לא בוחר נשיא, אך תוצאת ההחלטה שלו, יכולה בהחלט להוביל לכך שהנשיא טראמפ ימשיך לעוד 4 שנים. טראמפ יכול להבחר גם אם האלקטורים ישתכנעו שהבחירות זוייפו, ואוליי בעוד צורות, אני לא מתמצא בניבכי השיטה האמריקאית. מכיוון ש CNN וכל משובטיה, מפמפמים כבר יותר מחודש שביידן ניצח, תוך כדי התעלמות וביטול של העדויות על הזיופים, זו תהיה הפתעה.

 

אירגוני הטרור של המפלגה הדמוקרטית (חיי שחורים נחשבים, אנטיפה ואולי עוד כמה שלא שמעתי עליהם) יצאו במסע פרעות, דומה למה שהיה בחודש יוני, לפני כחצי שנה. למי ששכח לפני כחצי שנה, המפלגה הדמוקרטית כחלק מתעמולת הבחירות שלה, הציפה את הרחובות של ערים רבות וחשובות בארצות הברית, בפרעות שכללו ביזה ורצח של אזרחים אקראיים. הרציחות לא דווחו יותר מידיי, כי CNN ומשובטיה היו מגויסות להזזת הנשיא טראמפ ממשרתו. אולי זה לא השם המדויק ביותר, אבל אני קורא למהומות אלו, פרעות רשמור הראשונות על שם הנאום ההיסטורי שטראמפ נתן ביום העצמאות של ארצות הברית, 4 ביולי, בהר רשמור. ראה קישור   

https://www.youtube.com/watch?v=mXD4zPY4Ai0

המקום הזמן והתוכן של הנאום נותנים את המענה ההיסטורי לפרעות של חודש יוני.  אפשר גם להסתכל על חיבור ששחררתי לבלוג

https://maayanip.blogspot.com/2020/10/pc.html

 

 

לכן מתאים לקרא לפרעות שיבואו אם הנשיא טראמפ ימשיך לעוד ארבע שנים, פרעות רשמור 2.

גם אם ביידן יהיה בסוף הנשיא האלימות תתפרץ, שכן 75 מיליון אנשים לא יסכימו שיגנבו מהם את הבחירות. קשה לשער איך תפרוץ האלימות במקרה זה, אולי צליפות על אנשי השלטון, קשה לדעת. במקרה כזה גם תהיה אלימות נגדית מצד אירגוני הטרור של המפלגה הדמוקרטית. 


למען עתיד העולם החופשי אני מקווה שהפרעות יהיו מהסוג הראשון, כלומר שהנשיא טראמפ ימשיך לעוד ארבע שנים. לכל מי שניזון מהCNN ומשובטיה זו תחזית/תקווה מגוכחת. אז אם במקרה היא מתגשמת אני מבקש להזכיר שביקשתי לבדוק אם את/ה נמצאים ברגע זה תחת שטיפת מוח של כמעט כל תחנות הטלוויזיה.


חיים טובים

Comments

  1. תיקרא את 1984 ו חוות החיות ועוד שנכתבו לפני ועם עליית המשטרים המפלצתיים ב מאה ה20 ..בין היתר על היפוכי המילים ומשמעותיהם..אז אולי תבין איפו ההזיות ואיפו שטיפות המוח ואיפו הסכנות..אגב איראן עצמה לא הסכנה אלא מימון קבלני משנה עם פצצת גרעין מלוכלכת היא הסכנה..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

בשורות טובות

אוסלו 2 ספונטני

משבר חוקתי