מהפכת הPC קרשנדו

 

מהפכת הPC קרשנדו

לכאורה אפשר לזייף את הבחירות הקרובות בארצות הברית כמו שזייפו את הבחירות הקודמות. למה לא בעצם? לא יודע, אבל כנראה שיש בעיה. זה ההסבר שלי למהומות בארצות הברית. נכון אנטישמיות יש, אבל אין מצב שכל ההצגה הזו היא נגד היהודים וישראל. היהודים זה רק התרוץ. להבנתי לא ניתן לקיים בחירות בארצות הברית. והכוונה לבחירות חופשיות לא מזויפות.

 

תזכורת בבחירות הקודמות דונלד טראמפ זכה ברוב משמעותי. הבחירות זוייפו. ביום של אישור הבחירות שבו סגן הנשיא פנס, היה אמור לפסול את הזיוף, האפ. בי. איי. (או ארגון דומה) אירגן הצגה של פרעות בקפיטול, והתוצאה המזויפת של הבחירות אושרה. במסגרת ההצגה נרצחו מספר מפגינים, למרות שלא היה מפגין חמוש אחד. אשלי בביט נרצחה מול המצלמה. שאר המפגינים נרצחו בלי מצלמה. אז סיפרו שמתו מסיבה בריאותית כלשהי. היה גם שוטר שהחליט לדבר אז השתיקו אותו, כלומר רצחו, הפכו אותו לגיבור, וטפלו את הרצח שלו על המפגינים. היו יותר שוטרים שנרצחו בגלל שלא הצליחו לסתום את הפה. רק אחד התפרסם והפך לגיבור טרגי קומי.

 

בבחירות דונלד טראמפ מנצח. מה יהיה על כל האנשים שזייפו את הבחירות, רצחו כמה מפגינים ושמו בכלא מאות אחרות של מפגינים, על לא עוול בכפם. המפגינים בכלא עד עצם הרגע הזה. ברור שכל המזייפים והרוצחים הולכים לכלא. אלה אנשים לא מוכרים אולי, אבל חזקים. החזקים ביותר בארצות הברית. הם לא יתנו לזה לקרות. אז מה כן יקרה? כמו שאמר נילס בוהר: קשה לנבא, בעיקר את העתיד.

 

האפשרות הפשוטה זיוף נוסף של הבחירות. זה קצת יותר קשה הפעם, אז יהיה צורך ביותר מהומות שאת ההתחלה שלהן אנו רואים כיום.

 

אפשרות נוספת מהומות עוד יותר קשות, הכרזת מצב חרום והשעיית הבחירות עד להודעה חדשה.

 

עוד אפשרות פרוק חלקי של ארצות הברית. כמה מדינות יאוימו על ידי המשטר הפדרלי ויפסיקו לשלם מיסים. וזה תרוץ מספיק לכך שאי אפשר לקיים בחירות כלליות.

 

יכול להיות מיזוג של שלושת האפשרויות למעלה. יש כמובן עוד 375 אפשרויות.

 

ארצות הברית נותנת נשק לישראל אבל אוסרת על השימוש בנשק. מותר רק קצת אבל אסור לנצח. המשמעות היא, שישראל מובלת לחורבן על ידי ארצות הברית. בשנים האחרונות, זה קרה ללא מעט בעלות ברית של ארצות הברית. אולי כל שואת עוטף עזה, זה תרגיל של ארצות הברית, כדי לעורר מהומות בבית ולמנוע את הבחירות. אולי רק ניצול הזדמנות. אין לדעת.

 

זהו, שלל ספוקלציות, מוזמנים להוסיף. אולי חלק נכון ויש כמובן עוד הרבה.

 

שבוע טוב

 

זו כתבת המשך לכתבה ארוכה, עם שם דומה (נשימה עמוקה לפני שלוחצים על הקישור) מלפני 4 שנים: https://maayanip.blogspot.com/2020/10/pc.html

Comments

Popular posts from this blog

בשורות טובות

אוסלו 2 ספונטני

משבר חוקתי