שערה מהפוני

 

שערה מהפוני


מזה זמן, שמתי לב שהציפורים מאחרות יותר ויותר בציוציהם. אומנם כבר התקדמתי בסולם האקלים, אבל אני עדיין ממשיך בהתנדבות וללא כל תמורה כספית, להעיר את הציפורים בבנימינה. בשלב זה, מדובר על איחור של חצי שעה בלבד, אבל יש גם ירידה בעוצמות וברמת ההתלהבות שנשמעת בציוצים. אם נתעלם מהצייצת הדועכת, תוך שנים ספורות לא יהיו ציוצים כלל. עדיין אפשר לשנות את המגמה, אבל צריך לפעול מהר, ובאופן אגרסיבי.

 

מדי בוקר, הרבה לפני זריחת החמה, אני יוצא לחורשות בסביבות בנימינה ומעיר את המשכימות, שבתורן מעירות את שאר הציפורים. כל אחת את הקבוצה היעודית שלה, והצייצת מתחילה. כמובן שלא כל הציפורים מושכמות. לאחר זריחת החמה, מצטרפות באופן עצמאי, גם ציפורים עצלניות, כמו הדררות, שמרעישות, כדי להסוות את האיחור שלהן. לפני כשלושה חודשים, חוחית 837 נעלמה (פעם ידעתי את כל השמות, אבל עם התרחבות התפקיד אני כבר לא מצליח לזכור את כולם). יתכן שכפו של פוצי החתול השחור מרחוב האפיק היתה במעל.


מהאוסף הפרטי 837 ז"ל או הי"ד, עוד לא הוחלט

 
חוחית 837 ז"ל, הייתה מהחרוצות שבמשכימות, ולכן יחסתי את החלשות הצייצת להעלמותה. אלא שכפו של פוצי מלאה בחוחיות שלא היה להן תחליף, ובכל זאת עברו שבועיים, ואף חוחית לא תפסה את מקומה. מאז התרבו עוד ועוד קילקולים. הדרורים נחלשו, היונים כבר לא המו. שרקרקים ונקרים פשוט נעלמו. חצי שעה איחור בהשכמה היא הדבר הבולט, אבל הירידה בספונטניות של הציוצים, היא הבעיה החמורה יותר. היום כבר נדיר לשמוע יון שהומה בניסיון לפתות יונה. וההשלכות ברורות.

 

בשלב זה, כבר לא ניתן להתעלם מהמגמה. יש לבער באופן מיידי את מכחישי דעיכת הצייצת. חיבים לגייס את כל העולם השפוי, למאמץ ממוקד בהגברת המודעות לחשיבות הצייצת וגסיסתה. ויפה שעה אחת קודם. במקביל יש להעלות על נס את אותן אוכלוסיות מוחלשות שממשיכות לצייץ השכם בבוקר, הרבה לפני הנץ החמה. וכאן המקום לציין לשבח את המשכימה דרורית, שעושה עבודה חשובה וכפוית טובה לאורך שנים, ומעולם לא ביקשה החלפה אפילו ליום אחד. בזכותה וכמובן בזכות אוכלוסיית הדרורים והדרורות, שסרים למרותה ומשכימים בכל בוקר, יש עדיין ציוצים בבנימינה.

 דוכי, נראתה לאחרונה לפני 3 חודשים, סימנים מזהים, תולעת בקצה המקור


כאן גם המקום לגלות, שבחוג הפנימי של שערה מהפוני עובדים כעת על תוכנית כלל עולמית של תמריצים למשכימות חרוצות כמו דרורית. כולל כמובן בונוס תולעים לאוכלוסית הדרורים שמתעוררת מוקדם כל בוקר. במקביל מתוכננים עונשים קבוצתיים לאוכלוסית הדררות, שמרעישות את כל העולם שעתיים אחרי הזריחה אבל בשעה הקריטית, לפני הזריחה אין להן ציוץ. אלא שהזוך הנפשי הבסיסי, של חברי מסדר השערה, לא מאפשר להם להעלות סנקציות יעילות, שבאמת יעוררו את הדררות העצלניות.

 

וזה המקום לפנות לנאמני האקלים באשר הם (ואם הגעת בקריאה עד הנה, הנך ללא ספק נאמן אקלימי) להתגייס למען הצייצת העולמית ובמקביל להוקיע ולהכפיש את אוכלוסית הדררות. בהתאם לקול קורא בהשראת בתולת הנצח, שיצא כבר בשעות הקרובות, מהחוג הפנימי של "מסדר השערה מהפוני", השבוע הקרוב, הוכרז כשבוע הצייצת העולמית. כל נאמני האקלים בכל אתר ואתר מתבקשים לצאת לפני הזריחה, ולהשכים ציפורים, ככל שרק יוכלו ואף מעבר לכך. 


בנוסף, החוג הפנימי יחשוף בכנס האקלים הקרוב בגלזגו את הטכנולוגיה החדשה, של השכמה יזומה על ידי תרנגולים. יחידות מיוחדת, המורכבות מנאמני אקלים בכירים, יפזרו תרנגולים אלקטרוניים בנקודות אסטרטגיות. כפי שנאמר בכנס הסודי של החוג הפנימי, התרנגולים האלקטרוניים מכוונים לערער את הציפורים שנחלשו לאחרונה, ולגרום להן לצאת בכל הכח ולצייץ את נפשם לדעת. אז אם היה נראה שהצייצת נחלשת ואין מה לעשות, בתולת הפוני רק מתחזקת, ואין יאוש כלל.

 

אלא שכל נושא הצייצת חשוב ככל שיהא, איננו הסיבה שבגינה התקבלתי לחוג הפנימי. טקס מרגש, שבו מי שרק יום קודם היה נאמן אקלימטי מהשורה (בכיר אומנם), מקבל שערה מהפוני, נשבע לשמור ולהגן על השערה בכל מחיר, כולל מחיר החיים אם יהיה צורך בכך. יש גם ריקוד מיוחד עם השערה, אבל  גלשתי, מדובר על טקס סודי וכבר נתתי יותר מידי פרטים.

בנאום הקרוב שלי בועידת האקלים, אשא דברים על התנודות במסלול השמש, שכבר לא ניתן להתעלם מהן. אומנם כעת התנודות מזעריות ולא ניתן להבחין בהן במשך היום, אבל כפי שרוב מוחלט של המדענים הוכיח, התנודות גדלו מאד בשבועיים האחרונים. עדיין אי אפשר להבחין בתנודות אך כפי שהמדענים הוכיחו, כבר בעוד 12 שנה אי אפשר יהיה להתעלם יותר מהתנודות, והאקלים שהכרנו לא יחזור. עברנו את נקודת האל חזור.

 

כיום ניתן להבחין בתנודות של מסלול השמש רק בעת הזריחה, אבל כאמור הסוף מתקרב ואתם יודעים מי אשם. כבר לפני שנה, קצת אחרי שהתקבלתי לחוג הפנימי ומוניתי רשמית למזריח ישראל, דיוחתי לחוג הפנימי שמשהו רועד. לא בכל יום, אבל בלי ספק מובחן. מדי בוקר אני מזריח את השמש, תפקיד שבו אני רואה את פסגת השאיפות שלי. מדי בוקר, אני מודה לבתולה על אישור המינוי. יש רק 24 מאיתנו בעולם כולו, כל אחד אחראי על שעה אחת בדיוק, וחשוב להבהיר בדיוק. 


אני מקבל את השמש מהסעודי, שלא פעם מפשל ומביא לי את השמש עם איחורים של יותר מ3 מאיות השניה. במשך שעה שלמה אני מנהג את השמש עד שהמזריח היווני מקבל אותה ממני, בדיוק בזמן. אבל בדיוק. תמיד. זה לא פשוט לדייק עם גוף כבד כזה ונראה לי שאני לא מקבל את ההערכה הראויה על הביצוע המושלם בכל בוקר. עוד פרטים בנאום שאשא בכנס האקלים בגלזגו. לא להחמיץ.   


סודי ביותר

לחברי החוג הפנימי בלבד. יש שמועות שגרטה חטפה את רוח הקודש בגלזגו, ובעוד תשעה חודשים נזכה ללידתו השניה של ישו או של חמש קילו גבינה, לא ברור עדיין. המדענים חלוקים בסוגיה. פרסום מלא במערכת השמש, מיד כשתתברר התוצאה. 

Comments

  1. מתברר שאתה פיליטוניסט מוכשר ביותר ומשקיען כבד..גם אם יהיו מי שיגרסו ש 85.4% זה קצת נוטה לשטויות או פייקניוז.. אחרי שראינו בקייץ 2020 את ענני השרפות שהשתוללו ב ניוסאוסוולס מ ממלבורן ויקטוריה 500 600 קילו דרומה וגם הריח הגיע התחלתי להבין שאולי האמת בצד של השבדית ..למרות חידודי הציפורים שלך.. ואם זה נכון אז מסוכן

    ReplyDelete
    Replies
    1. נו, אז הנה ההוכחה, שרפה זה חם אז כדור הארץ מתחמם. באמת שאין צורך בהסברים מיותרים

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

בשורות טובות

אוסלו 2 ספונטני

משבר חוקתי