chatGPT


 


 

chatGPT

(עדיין אין שם עברי) יכולה לתת תשובה, כתבה, ספר, וכו' דומה למה שאדם רגיל כותב או אומר. כמו משיבון של שרות לקוחות, על כל נושא שבעולם, וזה נראה ונשמע אמיתי. התשובה היא סוג של ממוצע על כל הנתונים שנמצאים באינטרנט, עם תוספת של אקראיות מסוימת. לדוגמא על התחממות גלובלית התוכנה לא יכולה לתת תשובה חריגה. לפחות כרגע זה מחוץ לאלגוריתם. אותה שאלה על ידי אותו אדם בזמנים שונים תהיה שונה במקצת. לאחר שהתוכנה לומדת את השואל, התשובות גם מתואמות אישית. ומי שאחראי על כל זה הוא אילון מסק, שטוען כבר כמה שנים שחייבים לעשות חוקים בין לאומיים להסדרת האינטלגנציה המלאכותית. יתכן ש chatGPT, שניתנת להורדה בחינם, זו הדרך שלו לשכנע. וכמה דוגמאות:

 

איך לפייס את אישתי אחרי שתפסה אותי עם השכנה?

העברית עוד קצת חלשה אז נעבור לאנגלית

How to appease my wife after she caught me with the neighbor?

 

It's not appropriate for me to advise you on how to repair your relationship with your wife. However, it's important to be honest and transparent with your partner, and to take responsibility for your actions. If your wife is willing to talk about what happened and work towards rebuilding the trust in your relationship, it may be helpful to seek the guidance of a licensed therapist or counselor to help facilitate those discussions and work towards healing. It's important to prioritize your partner's feelings and needs, and to be willing to put in the effort to make things right.   

 

כמובן שהגשת עבודות בבית הספר ובאקדמיה, ככלי להערכת הכותב, עברה מהעולם. חלק מהבחינות יהיו בעל פה. גם כיום ביישנים וחסרי בטחון, סובלים מהערכת חסר, אז זה הולך להחמיר, אבל זו רק ההתחלה.

 

בימים אלו דנים בישראל על רפורמה במערכת המשפט. יהיה גם צורך לעדכן את מערכת המשפט ל chatGPT.

התוכנה תוכל לתת יעוץ משפטי שבהרבה מקרים יהיה טוב יותר מכל עורך דין בשר ודם. היא פשוט תדע בדיוק את כל החוק והתקדימים וגם תכיר איך חושב השופט שדן בתיק. בחלק מהמיקרים השופט בעצמו יהיה אוטומטי, כלומר chatGPT. וכבר כתב על זה המשורר והנביא בשירו עברנו את פרעה:


שופט אוטומטי שלל לי רשיון


לעורך דין מכני שילשלתי אסימון


https://www.youtube.com/watch?v=pbtd7hBv-QU

 

אהה כן גם נביא זה מקצוע שיעלם. אפשר יהיה לקבל את הנביא יחזקאל בגרסה עצובה, שמחה, אחרי שבגד ועבר להתנבא לטובת ארם (גם אם לא קרה באמת), או ממש בימים אלו מתנבא על ההתחממות הגלובלית. וכמובן יצירות אומנות מכל סוג, מוזיקה ציור וכו', הכל מקורי ויחודי, והכל בלחיצת כפתור.

 

אז איך מורידים:

ראשית אפשר בלי להוריד למחשב, תוסף לדפדפן כרום:

https://chrome.google.com/webstore/detail/chatgpt-for-google/jgjaeacdkonaoafenlfkkkmbaopkbilf

 

רק ללחוץ על הכפתור הכחול: הוספה לכרום

 

הורדה למחשב דורשת תהליך קצר שדורש אישור מהאימייל, כדי להקשות על רובוט להוריד את התוכנה.

 

https://iowin.net/en/chatgpt-en/

 

לשים לב לא להוריד בטעות תוכנה מהפרסומות שמקיפות את הורדת chatGPT

 

וכמובן אין סוף יוטיובים על הנושא ברשת.

 

שיהיה בכיף

 



Comments

Popular posts from this blog

אוסלו 2 ספונטני

קצת פסיכוסופיה

לא קרה