עדכון מהחוג לסרטן

 


עדכון מהחוג לסרטן

 

לא עזרו הטענות, אחרי שבועיים יש תוצאות, סרטן לימפה, תאי בי גדולים אם להתעקש על השם הפרטי. עדיין לא נכנסתי ללחץ, משהו בסגנון, לא רק אני, גם הסרטן יכול למות. מזג האוויר הזה נגמר, בשיחה עם רופאת המשפחה שהצליחה להפחיד אותי, ושלחה אותי לדבר עם מטפלת הסרטנים בבית חולים הלל יפה. מסתבר שהגרלתי את סוג סרטן הלימפה הנפוץ ביותר, שלגביו הטיפול הסטנדרטי יעיל ביותר, עם סיכוי החלמה גבוהים. עדיין יש כמה שאריות של סיכויים, שצריך להתרחק מהם.

 

מסיפורים דומים שהכרתי, הרופאים במצב זה נוטים ליפות את המצב ולטעת תקוות שוא בחולים ובני משפחותיהם. הכנתי דף עם כמה שאלות. כל השאלות קיבלו מענה ישיר ומלא, כולל למשל שלא יודעים מה גורם למחלה, כך שקצף הלימונצ'לו למשל, זו גם אפשרות. התרשמתי שהדוקטורה היא בעלת ניסיון רב, וויתרתי על דעה נוספת כפי שיעצו לי יודעי דבר לפני שיחת ההכרות. היא גם אמרה שהשיער ינשור אז הנה, עם הרמת גבה.


 

  

משלב זה פעלתי במהירות ואחרי ארבעה ימים הגעתי חזרה עם צילומי פטסיטי שממפים את מצב הסרטן בגוף, ותספורת תואמת.

בא למחלקה בחור חדש. עם דוקטור אורית סופר שסופרת כל אחד

 

קיבלתי דרגה 3 (מתוך 4) שזה אומר סרטן מפושט בכל הגוף. למרות הדרגה המרשימה, דוקטור סופר נשארה איתנה בדעתה שסיכויי ההחלמה גבוהים. כמו כן היא אמרה שלפי הדרגה מדובר על התחלת הסרטן, לפני יותר משלושה חודשים, כך שתאוריית קצף הלימונצ'לו קרסה למעשה.

 

קרה מה שהרופאה אמרה שיקרה. הכימו הראשון היה ביום שני, 18 ליולי 2022. יום שלישי זיפת. יום רביעי עדיין זיפת אבל כבר יצאתי להליכת דשדוש. יום חמישי הליכה נמרצת יותר. יום שישי ללא שינוי. בקושי ישנתי וזה נראה לי מקור רציני להרגשה הרעה. הלילה ישנתי יותר טוב. עדיין יש מקום לשיפור. נעזר בתנומות משך היום. הייתי מסתדר יופי בלי הסרטן אבל לעת עתה לא נורא. צפויים עוד 5 טיפולים בהפרש של 3 שבועות בין הטיפולים. ותיקי החוג אומרים שיהיה גרוע יותר. התוכנית סגורה, לא צריך לתכנן מה לעשות בקיץ.

 

הרבה חיים לכולם וגם לי

 

אהה ויש גם מי שנהינת מכל האירוע. החתולה מפלצת קופצת עלי, דוחפת את אפה לבית השחי, מתערבבת עם החולצה, ומתבשמת בריח הכימו.

Comments

Popular posts from this blog

בשורות טובות

אוסלו 2 ספונטני

משבר חוקתי