לונדון ירושלים לנין

 

לונדון ירושלים לנין

או

האם יהיו עוד בחירות באנגליה (כמשל)

כבר כמה שבועות שמתחוללת באנגליה מלחמת אזרחים. אז למה המשפט הזה נשמע מוגזם או מפתיע? ובכן המלחמה מוסתרת/מוקטנת על ידי התקשורת הממסדית ומצונזרת בשאר התקשורת. למיטב ידיעתי עדיין לא יורים, אבל אולי פשוט לא יודעים שיורים. באנגליה, לפרסם ב"ספר הפנים" כתבה על המלחמה, זו היום עבירה שדינה מאסר, שאורכו תלוי בכמות האמת שנחשפת בכתבה. ככל שהמלחמה (קוראים לזה מהומות בטעות) נמשכת, יורד הסיכוי שיהיו בעתיד בחירות באנגליה. כמובן שבחירות בסגנון סוריה או הבחירות המזויפות, שהיו לאחרונה, בארצות הברית יהיו. לא יוותרו על ההצגה.

 

 

אפשהו בסוף התיכון היה לנו שיעור שנקרא "סוציאליזים" או משהו דומה. לימדו בו היסטוריה של מהפכת אוקטובר ברוסיה 1917. אני השתתפתי בשעור הראשון בלבד. אבל גם מי שנשאר לעוד שיעורים לא למד מה קרה שם. אומנם חורשצ'וב חשף בועידה ה-20 של המפלגה הקומוניסטית את מעללי סטאלין אבל השאיר את לנין נקי. אחד בשם מולטוב שהכיר את שניהם, טען שבהשוואה ללנין, סטאלין היה סוג של פודל. לא במילים אלו אבל זה הרעיון. המונח "מהפכת אוקטובר" מטעה (ולא במקרה) לחשוב שהיה ארוע קצר. למעשה, אחרי ההשתלטות של הבולשביקים על הבנינים של מוסדות המדינה, פרצה מלחמת אזרחים, שארכה מספר שנים וגרמה לרצח של מיליונים, בקרבות רעב ומחלות. ההברקה של לנין היתה לנצח את מלחמת האזרחים, בעזרת האויבים של רוסיה. הימים ימי מלחמת העולם הראשונה. לנין נתן לגרמנים שטחים נרחבים ברוסיה בתמורה להפסקת המלחמה ועזרה נגד מתנגדיו בראשות המנשביקים, שנלחמו בגרמנים וגם בדיקטטורה של לנין. על מלחמת אזרחים אפשר להתווכח. כשמכניסים כוח חיצוני, אויב, זו בגידה ברוסיה. זו גם בגידה באמצע מלחמה, בבעלות הברית של רוסיה. אם כן לנין היה בוגד, שבגלל שהצליח לו, לא נשפט.

 

 

זה מזכיר קצת את ימי סוף בית שני אצלנו (וגם את ימינו בעזה). אומנם נהוג לספר על שנאת חינם וקמצא ובר קמצא. אבל התערבות רומי בישראל, התחילה שנים קודם, כשפומפיאוס הוזמן לכבוש את ירושלים, על ידי הורקנוס בנה של שלומציון החשמונאית. זה היה במסגרת מאבקו על השלטון נגד אחיו אריסטובלס. שניהם יהודים כשרים שהתהדרו בשמות יוונים. גם במונחים של החשמונאים זו היתה בגידה. כלומר הורקנוס היה בוגד.

 

 

ונחזור למלחמת האזרחים באנגליה. התרשמתי שכל מי שעדיין מסוגל לחשוב, תחת שטיפת המוח של התקשורת, חושב שהמלחמה באנגליה היא בין המוסלמים, לילידים האנגלים. גם אני חשבתי ככה עד לפני שעתיים, ואז עלתה במוחי ההשערה, שאולי כמעשה לנין עושים האנגלים. כלומר, חורשי המהפכה באנגליה, משתמשים במהגרים המוסלמים כדי לדכא את העם האנגלי. גזרות הקורונה הרגילו את העם להתעמרות של המשטרה באזרחים. אז כעת הגיע השעה להשתמש בידע שנצבר בקורונה, כדי להשלים את מהלך ההשתלטות. הרעיון בשלב זה הוא להרגיל את העם למצב של פחד מאלימות של המוסלמים וזאת בשילוב עם התעללות אקראית של מוסדות המדינה והמשטרה. המטרה היא להגיע למצב של יאוש ופחד מהעתיד. בשלב הבא צפוי שיעבוד מלא בסגנון סובייטי, כולל מחנות עבודה, חינוך מחדש וכל הקישוטים. לאחר ההשתלטות לא יהיה צורך במוסלמים, ולא ברור מה יעלה בגורלם. בגדול מדובר על תפיסת השלטון על ידי חבירה לכוחות חיצונים עוינים, מוסלמים במקרה זה. גם באנגליה תפיסה של השלטון בעזרת כוח חיצוני זו בגידה.

 

 

ומה בירושלים? המצב קצת דומה. ביבי והימין מתפרעים וצריך להוריד אותם. כמו הורקנוס לפני אלפיים שנה, יאיר גולן לא מצליח בבחירות אז נעזר באויב הערבי. בשבת ה-7 באוקטובר, יאיר גולן הגיע כמפיק/משקיף לפיגוע בעוטף עזה. הפיגוע אמור היה להיסגר בעשר עד עשרים הרוגים. יאיר הגיע עם צוות הפקה, שאמור היה להפיק תעוד וידאו של הפיגוע. הסרטון אמור היה להיות גולת הכותרת בהפגנה הקבועה באותו ערב, מוצאי שבת, שבה מעיפים סוף סוף את נתניהו והימין מהשלטון. זה לא כל כך הצליח. חשבו על קיסינג'ר קטן יצא להם קיסינג'ר גדול. אבל כל ההפקה כבר היתה שם, אז יאיר גולן הצטלם עם מדים מגוהצים, ללא קמט ונשק בהצלב.

לדבריו הוא הגיע לפיקוד בשעה 8, יש כאלו שטוענים שהיה שם כבר ב-5 בבוקר. מדבריו אי אפשר היה להבין מה הוא עשה מ-8 בבוקר בפיקוד, ואיך הוא הגיע לשם כל כך מוקדם. אפשר רק לחשוד, שאולי גם יאיר גולן הוא בוגד.

 

 

יצא שהימין עדיין בשלטון. אהרון ברק ומשובטיו, מראים דבקות במטרה מה היא. כל הדגנרלים מנסים שצה"ל יפסיד, אבל איכשהו בדרגות השטח עדיין מנסים לנצח. אבל לא אלמן אהרון ברק. האמצעי להורדת הימין כעת, הוא לתבוע את חיילי צה"ל על פשעי מלחמה הזויים. אומנם כל התיקים מתמוטטים, אבל הם לא נועדו להחזיק מיים. ברור שהפצמרית לא חושבת שחיילי צה"ל, אנשים בני 40 עם משפחות ללא סימן לנטיה הומוסקסואלית, אנסו חמאסניקים. אז מה הסיבה אם כן לחקירה ההזויה? במערכת המשפט המעוותת בישראל, החקירה לא נועדה לברור האמת. החקירה היא הפחדה והמשפט הוא העונש. תוצאת המשפט ממש לא חשובה.

 

 

החקירה נועדה להפחיד את חיילי צה"ל, שלא יעזו להרוג עזתים. כשחושבים על זה ככה, כמה שהחקירה הזויה יותר, היא משיגה את המטרה טוב יותר. כלומר החיילים יזהרו יותר וגם במצבים ברורים יפחדו לירות. אז החיילים לא יורים והורגים עזתים, מפחד העורך דין שנמצא אצלם בתודעה. אבל חשובה יותר היא הורדת המוטיבציה, כי אף אחד לא רוצה לסכן את חייו, להלחם בתנאים בלתי אפשריים, עם תוספת של איום במאסר מסיבה אקראית. בנוסף יש את הבונוס של החלשת העמדה של ישראל בדעת הקהל העולמית. הפצמרית עובדת בהנחיית הרמטכ"ל. עובדה שבמהומה שפרצה בבסיס המשטרה הצבאית בבית ליד, הרמטכ"ל הופיע מייד, וגיבה את הפצמרית, קבל עם וטלביזיה, כאילו שזה הדבר החשוב ביותר כעת, ואין לו מלחמה לנהל. קדם לו הרמטכ"ל גדי אייזנקוט שגם העליל עלילת שוא על חילי צה"ל, כאילו ירו בערביה שעמדה מאחורי חומת בטון עם מספריים. אז תקיפת חיילי צה"ל על ידי הרמטכ"ל זה לא פטנט של הרצי הלוי.

 

 

כמה חקירות הזויות כאלו, ויגיעו עוד זה בטוח, והרמטכ"ל יכול לבוא ולהגיד שהמלחמה קשה, החיילים חסרי מוטיבציה ולכן אי אפשר לנצח. אם יצליח להם, נגיע לעסקת חטופים חלקית, והפסקת המלחמה, או תיקו אמריקאי דומה. כולם מבינים היום, שתיקו אמריקאי, משמעותו נצחון החמאס. לאחר מכן, יריצו איזה ימני לכאורה, שיעבוד על הימין ומיד אחרי הבחירות, יהפוך לנציב של מדינת העומק של ארצות הברית בארץ ישראל. מבחינת מחלקת המדינה בארצות הברית, השמדת ישראל זה לא כזה נורא.

 

 

אז קצת עפתי הפעם. האם כל זה נכון? לא יודע. אבל הרבה דברים שנראים לא הגיוניים, מסתדרים פתאום עם ההסבר הזה. לכן, נראה לי שמשהו דומה, לא מתוכנן לכל הפרטים, יותר ניצול הזדמנויות, עם אילתורים לאורך הדרך, כן קורה באנגליה, בישראל ובעוד כמה מקומות בתרבות המערב.

 

 

 

 

 

 

מוסף קצרים מעכשיו:

 

מערכת המשפט מסרסת את חיילי צה"ל. אין בעולם צבא שמסוגל לנצח לפי הכללים שאהרון ברק ומשובטיו, הטילו על חיילי צה"ל. בעיקר על חיל האויר. הקש בגג זו הברקה של אהרון ברק שלא קיימת בשום מקום בעולם.

 

לקראת ההפצצות של האמריקאים בעיראק, כש"פעילי שלום" הודיעו שיבואו לעיראק בתור מגן אנושי, האמריקאים הודיעו שאין שינוי בתוכניות, והפציצו בלי בעיה.

 

בכל יחידה מספיק גדולה בצה"ל, יש קצין משפטי, שלא לומר פוליטי, שיושב בתודעה של החיילים, ומונע מצה"ל לנצח יותר מידי.

 

ודוגמא שממש קשורה ל-7 באוקטובר. בעבר היה כלל שעזתי שמתקרב לגדר יורים בו כדי להרוג. אהרון ברק, או אחד ממשובטיו, אסר את הנוהל הזה. אם רק היו משאירים את הנוהל הזה, שואת עוטף עזה לא היתה קורית.

 

הממשלה מוחלפת בבחירות. בחלוקת האשמה אני נותן 100% לאהרון ברק. להבנתי, הסיבה שחייבים להעיף את הצמרת הצבאית מייד, היא לא האשמה על מה שקרה ב-7 באוקטובר אלא בגלל שהמלחמה נמשכת, וחייבים לנצח.  אחרת נושמד.

 

בלנצח הכוונה שכל הערבים באופן רשמי ולא רשמי, יגידו שניצחנו. כמו שקרה אחרי מלחמת ששת הימים. לא תמונת ניצחון ולא ניצחון מוחלט. רק ניצחון. ואם בשביל זה צריך לגרש ו/או להרוג את כל העזתים אז זה מה שצריך לעשות, אחרת נושמד.

 

הצמרת הצבאית מורכבת מאנשים שגדלו והתחנכו תחת אהרון ברק ומשובטיו. לכן הם מנסים כל הזמן להגיע לתיקו, לא לנצח. כדי להפוך למפקדים מנצחים, הם צריכים לזרוק את כל מה שלמדו 30 שנה לפח. מעטים, אם בכלל, האנשים שמסוגלים לכך.

 

הקרבת חיילים עבור קוד אתי כלשהו, זה הכי מושחת שיש. מה שמוסרי זה לנצח במינימום חיילים הרוגים ומקסימום עזתים הרוגים. לשים לב שלא אמרתי חמאס, כל עזה זה חמאס, מכל הגילים והמינים.

 

לא צריך לחקור כדי להעיף את צמרת צה"ל, להשעות את מערכת המשפט האזרחית והצבאית, ולבטל את קציני המשפט ביחידות הצבא. החקירה לא נועדה למצא אשמים אלא כדי להפיק לקחים. אחרי המלחמה צריך לחקור, אבל להקפיד שלא יהיה שום קשר בין החוקרים למערכת המשפט, שהיא כאמור האשמה הראשית.

  


Comments

Popular posts from this blog

אוסלו 2 ספונטני

קצת פסיכוסופיה

לא קרה